keskiviikko 16. lokakuuta 2013

Best brunch in town





Mulle tulee automaattisesti sanasta brunssi mieleen Sinkkuelämää sarjan nelikon brunssi hetket mitä ihanimmissa ravintoloissa. Oon pienestä tytöstä lähtien haaveillut ihanasta brunssista New Yorkin ihanissa ravintoloissa. Tämä haave ei ole vielä toteutunut, mutta onneksi osan siitä voi toteuttaa ihan täällä Helsingissäkin. Häpeällisesti voin myöntää että itse en ole vielä kokenut tätä ihanaa myöhäistä aamupalaa. Toki monta kertaa olen sitä ajatellut ja suunnitellut, mutta sunnuntai aamuisin sänky on aina voittanut. Tavallaan pelkään myös sitä, sillä mulla on niin korkeat odotukset tästä. Entä jos se brunssi ei olekaan mitä olen odottanut? Myös yksi syy siihen miksi en ole vielä käynyt, on yksinkertaisesti se etten osaa millään päättää mihin kaikista Helsingin brunssi paikoista menisin. Brunssit vaihtelevat täällä niin menullaan, hinnallaan kuin sijanniltaan. Miten voi olla niin vaikeata päättää? Sehän on vain ruokaa.

Olen lukenut vaikka kuinka monta arvostelua Helsingin brunsseista, päätin listata tänne ne houkuttelimmat. Miten teillä? Kuuluuko brunssi teidän joka viikkoiseen sunnuntai aamuun? Kertokaa ihmeessä mielipiteenne parhaista brunsseista ja tietenkin että mikä siitä tekee hyvän. 

Tietenkin plussaa olisi se, että brunssilla tarjoillaan terveellistä ruokaa myös. Eli ei pelkkiä leivonnaisia ja rasvaisia herkkuja.

Fazerin brunssi



Flada 13 



Cafe Engel


Kuvat Google.com



2 kommenttia:

  1. Oon kattonut varmaan liikaa Gossip Girl sarjaa viimeaikoina koska mulle tulee mieleen sanasta brunssi Upper East Side ja kaikki glamouri mutta kieltämättä Sinkkuelämää sopii siihen sanaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, täällä kyllä toinen joka on ihan hulluna GG! Ei tullukaan mieleen :)

      Poista

Thanks xx