maanantai 14. lokakuuta 2013

Pink & Girly

Hyvää maanantaita! Mun aamu alkoi taas tosi flunssaisella fiiliksellä. Tuntuu että tää flunssa ei lopu ikinä. En ole edes viitsinyt hankkia salikorttiakaan vielä tähän hätään, kun tuntuu ettei siitä ole nyt iloksi. Oon aina tähän aikaan vuodesta kipeä, vaikka kuinka popsisin vitamiinit ja pukeutuisin kunnolla. Mun oikeesti tekee pahaa katsoakin ulos, kun aurinko paistaa ja tuolla on niin kaunista. Tekisi niin mieli mennä lenkille, tai edes kävelylle. Huomenna tämä lepäily/mässäily/herkuttelu saa luvan loppua. Nimittäin huomenna luvassa muutos tähän, sillä lupauduin herra x:lle että menemme lenkille ♥ 

Tässä vielä pieni kuva/esittely pläjäys mun luottotuotteistani, kyseessä olevat tuotteet on ollut mulla käytössä pitkään ja olen ollut kyllä tosi tyytyväinen! 







"Hyvänmakuinen, laktoositon käyttövalmis pirtelö laihdutukseen ja painonhallintaan. Naturdiet shake on täysipainoinen ateriankorvike, joka sisältää kaikki päivittäin tarvittavat ravintoaineet. Tuote on tarkoitettu terveille, ylipainoisille henkilöille. Hiivaton ja laktoositon. Makuna suklaa-toffee."
Olen todennut tämän Naturdietin pirtelön parhaimman makuiseksi "dieettijuomaksi". Olen maistanut myös tavallista suklaan makuista ja granaattiomena-vadelmaa. Tämän olen kuitenkin todennut parhaiten maistuvaksi. Tällä korvaan 1-2 ateriaa päivässä, näitä on helppo juoda kiireessäkin. Hintaa tällä on kaupasta riippuen 1,79€-2,70€



"Rasvanpolttaja piristävillä, termogeenisilla ainesosilla sekä B-vitamiinilla ja kromilla. Kombo, jolla pääset tavoittelemaan tiukempaa kuntoa!
Ripped Pro sisältää yhdistelmän yrttejä, tulisia mausteita (chili, kaneli ja inkivääri), piristävää kofeiinia, B-vitamiineja sekä korkean pitoisuuden kromia. Ainesosien yhdistelmä stimuloi aineenvaihduntaa monilla tavoin.
Suositeltu päivittäinen annos: 1-2 kapselia päivässä, ennen aterioita."

Tilasin nämä rasvanpolttaja pillerit Fitnesstukusta, olin kuullut näistä vaan hyvää. Nyt on taas tullut pidettyä taukoa näiden syömisestä, mutta enköhän mä taas näitä ala syömään kun kuitenkin mun mielestä toimivat. Hintaa näillä oli 19,90€





"Dietmix on painonhallintaan ja palautumiseen suunniteltu juomajauhe. Uusimmat tutkimukset ovat osoittaneet, että tehokkain tapa hallita kehon painoa on syödä tai juoda 5–6 terveellistä ja kohtuullista ruoka-annosta päivässä. Laihdutuksen aikana on tärkeää saada riittävästi proteiinia, muuten vaarana on, että keho alkaa kuluttaa lihaksia energianlähteenä (katabolia).
Yksi Dietmix-annos sisältää runsaasti laadukasta proteiinia ja vain vähän hiilihydraattia, koska liika hiilihydraatti estää kehon ylimääräisten rasvavarastojen palamisen energiaksi.
Dietmix auttaa pitämään näläntunnetta loitolla perinteisiä ateriankorvaajajuomia paremmin, sillä se sisältää hitaasti imeytyvää ja vatsaa täyttävää maitoproteiinia, kauralesettä sekä lisättyä kuitua.
Laihdutuksen tueksi Dietmixiin on lisätty myös L-karnitiinia ja kalsiumia.
Dietmix-juomaa otetaan normaalien aterioiden lisäksi 1–3 annosta päivässä, esimerkiksi välipalaksi pääaterioiden välissä tai palautumiseen fyysisen harjoituksen jälkeen. Dietmix sekoittuu helposti veteen, maitoon tai soijajuomaan muodostaen raikkaan pirtelön.
Sopii välipalajuomaksi laihduttajille sekä henkilöille, jotka pyrkivät pitämään kehon rasvaprosentin alhaalla. Sopii myös palautumisjuomaksi, kun halutaan rajoittaa hiilihydraattien saantia ja optimoida rasvan palaminen fyysisen harjoituksen jälkeen."

Ostin tämän dietmixin life:stä. Oon juonut tätä salin ja lenkin jälkeen. En ole maistanut muita makuja vielä, ja olen kyllä ollut tyytyväinen tähän tuotteeseen nin maun kuin lupausten myötä. Suosittelen tätä jauhetta enemmän maidon kuin veden kanssa. Tulee ihanaa pirtelöä 





Ja koska kaikenhan pitää olla aina vaaleanpunaista, niin oli mun pakko saada tälläinenkin!

xx

2 kommenttia:

  1. Hellou, liityin lukemaan sun blogia koska täällä on asioita jotka on mulle oikeasti hyödyllisiä kun oon tällanen jumppapallo joka ei jaksa peppuaan nostaa tietsikalta!

    http://emotytto.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sama juttu täällä joskus, nyt pakko vaan saada muutosta siihen! ;) xx

      Poista

Thanks xx