keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Best lunch ever

Mulla alkoi tänään kuukauden jäsenyys Lady Line:lla. Oon niin innoissani, vaikkakin niin puhki. No, siitä lisää toisessa postauksessa. 

Mulla on ihana työpaikka, jossa on pitkät lounas tauot. Se on ollut useasti vähän kurja juttu, sillä silloin tulee helposti mentyä johonkin buffettiin lounaalle. Nyt olen kuitenkin ottanut joka päivä eväät mukaan, ja yksi ruoka onkin löytänyt tien mun sydämeen.

Syön tätä "gourmee herkkua" melkeinpä joka päivä, mutta ei ainakaan ole vielä alkanut kyllästyttämään. Tämä vie nälän, mutta ei tuota ähkyä. 



Näiden lisäksi vielä raejuustoa, nam. Onhan tämä hieman yksinkertaista, tylsää ja niin pois päin. Mutta kuitenkin niin herkullista.








xx

2 kommenttia:

  1. 9 kuvaa samasta ateriasta, lame?

    VastaaPoista
  2. Kiitos kun huomautit! Olin näköjään laittanut kaikki kuvat mitkä muokkasin enkä niitä mitkä valitsin ;)

    VastaaPoista

Thanks xx